Thursday, December 14, 2017

He's my first cursh.

Hai. Assalammualaikum.

Okay since aku dah lama tak update blog ni, so harini aku rajinkan jari jemari aku untuk menaip luahan haati aku yang aku tak sure apa perasaan aku lately ni.

Aku taktau bila dan kenapa ttbe aku rasa macam aku suka someone ni. Hahahahahha. Walaupun aku dengan dia tak pernah bertegur. Lagi pon kami tak saling mengenali. Dia tak kenal aku, aku pon tak kenal dia. Tapi yang aku tau, dia kawan kepada kawan aku. Dia sama sekolah dengan kawan aku. Dia pon tau yang aku ni kawan kepada kawan dia. Hehehe. Tapi serius, aku dengan dia tak pernah bersapa pon. Aku taktau kenapa aku boleh suka dia hahahahah. Aku tau laman social dia dari insta dengan ig je :3 Aku rasa aku mula suka dia dari insta kot, tapi aku taktau kenapa. Memang betul betul takde sebab dan musababnya do. Dia selau like gambar aku, tapi aku tak like pon gambar dia hahahah. Ada sebabnya kenapa aku tak like gambar dia. Actly nak je aku like gamba dia bila setiap kali gamba dia keluar kat home, tapi tuh lah. I can't. Aku cuba untuk tak like atau terlike gamba dia. Dan sebenarnya, ada cara dia yang kadang kadang buat aku 'perasan' yang dia suka aku -..- ahahahhahaah. Nevermine. Aku takdelah ambil perkara tuh terlalu serious ;)

Kehkehkeh. Biarlah aku simpan perasaan aku ni sorang sorang. Aku luah kat sini pon takde siapa yang nak baca, lagi pon takde siapa yang mengenali aku dalam blog ni. Walaupon sebenarnya aku tak sure dengan perasaan aku sekarang ni, tapi aku dapat rasa yang aku ni suka dia. Mungkin. Aku tak letak harapan yang menggunung. Memang aku ni jenis yang taknak letak harapan yang tinggi, nanti diri sendiri yang merana.

Biarlah aku dengan Tuhan sahaja yang tau perasaan aku yang sebenar benarnya. Aku sememangnya dah letakkan azam dalam diri selepas aku dilukai (( hahahahahh ecehhh)) yang walaupun selepas ni aku ada perasaan suka dekat seseorang, aku akan berdiam diri. Cukup hanya tanam dalam hati, pandang dia dari jauh, i mean tengok perkembangan hidup dia dari laman sosial dia dan juga aku hanya mampu luahkan pada Tuhan. Akuu taknak benda yang dah terjadi dulu, jadi lagi dalam hidup aku. Biarpon dia ada perasaan yang sama seperti aku, aku harap dia tak akan luahkan pada aku. Biar la antara dia dan Tuhan sahaja yang tahu. Sebabnya, aku taknak jadi lagi macam dulu. Biarlah perasaan kita, kita simpan dalam hati, kita sahaja yang tahu. Moga satu hari nantti kita betulbetul ketemu.

Senang kata he's my first crush. Semoga hidup dalam keadaan yang baik. Sentiasa sihat mental dan fizikal. Jaga diri.

Okay. Bye.


No comments:

Post a Comment